تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

از نظر شیوه ی اجرایی و القایی، تبلیغ به دو دسته تقسیم می شود:

تبلیغات مستقیم و تبلیغات غیر مستقیم

تبلیغات مستقیم: در این روش، تبلیغات کاملا به صورت مستقیم و شفاف اما در قالب اشکال و متون و تصاویر زیبا و با رنگ ها و زرق و برق های جذاب به اطلاع مشتری می رسد. در این شیوه ی تبلیغات اخلاق انسانی و حرفه ای بیشتر رعایت می شود زیرا مخاطب به خوبی می داند پیامی که درحال دریافت آن است یک پیام تبلیغاتی می باشد در نتیجه غافلگیر نمی شود بنابراین به خوبی می تواند تفکر کند که آن پیام را بپذیرد یا رد کند. (تبلیغات)

نکته ی دیگری که در این شیوه ی تبلیغاتی مورد توجه است، گسترده بودن ابزارهایی است که تبلیغ کنندگان برای تبلیغ می توانند از آن ها استفاده کنند مانند: تلیویزیون، رادیو، صدا و سیما، شبکه های اینترنتی، بنرهای تبلیغاتی، دیوارنویس ها و....

تبلیغات غیر مستقیم:  در این شیوه، مخاطب به روشنی در نمی یابد که دارد یک پیام تبلیغاتی دریافت می کند درنتیجه در تعیین پذیرش یا عدم پذیرش آن اختیار چندانی ندارد زیرا هدف های موجود در پیام های تبلیغاتی به صورت نامحسوس انتشار می یابد. این شیوه ی تبلیغ بسیار سخت تر از روش مستقیم است زیرا نیازمند تجربه، هوش، زیرکی و اطلاعات زیاد می باشد و شرایط متفاوت در موفقیت یا عدم موفقیت آن بسیار اثر گذار است.(تبلیغات) به علاوه این که به دلیل غیرملموس بودن آن، ابزارها جهت انجام این روش از تبلیغات بسیار محدود هستند.


درادامه ی مطلب با ما همراه باشید




تبلیغات غیر مستقیم دارای 2 ویژگی زیر می باشد:

1.      پیام ها از طریق کانال ها و راه های اطلاع رسانی نا محسوس و غیرمنتظره به مخاطب انتقال داده می شوند.(تبلیغات)

2.      از آن جایی که تبلیغاتی بودن پیام ها شفاف نیستند، مخاطب غافلگیر می شود و درنتیجه بسیاری از اوقات، پیام ها به صورت نخودآگاه به او تحمیل می شود.

از یک سیر منظم و قانونمند پیروی نمی کند زیرا دائمی نیست و بر اساس موقعیت های پیش آمده و شرایط های مختلف، متفاوت می شود(تبلیغات)


تبلیغات چند نوع دارد؟

·        تبلیغات تجاری

·        تبلیغات سیاسی

·        تبلیغات آموزشی

·        تبلیغات بهداشتی و اجتماعی

تبلیغات تجاری: در این نوع، با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغ مانند بروشور، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات تلگرامی، بیل بورد ها، دیوار نوشته ها و..... مردم را به خرید یک کالا ترغیب می کنیم.

تبلیغات سیاسی: در این نوع تبلیغ که توسط یک قشر سیاسی خاص یا یک حزب سیاسی انجام می گیرد، سعی می شود افکار و دیدگاه خود به مردم خورانده شود(تبلیغات) تا آن ها تحت تاثیر جو پیش رو، با تعقل یا بی تعقل در مورد این افکار، با آن ها هم فکر و هم نظر شوند.(تبلیغات) البته حکومت ها هم، جهت افزایش مشروعیت و محبوبیت خود و در نتیجه مستحکم تر کردن جایگاه خود در کشورشان و در تمام جهان از این نوع تبلیغ استفاده می کنند.(تبلیغات)

تبلیغات آموزشی: ایجاد حس نیاز در مخاطب به فرا گرفتن یک مطلب جدید(تبلیغات) یا نیاز به یک کمک کننده برای بهتر شدن در یک آموزه ی خاص به کمک کلاس، مربی، یا وسایل کمک آموزشی می باشد.(تبلیغات)

تبلیغات بهداشتی و اجتماعی: جهت ارتقا سطح بهداشت و فرهنگ مردم(تبلیغات) و رسیدن به اهداف بهداشتی و یا اجتماعی تعیین شده، توسط سازمان های مربوطه انجام می شود و تلاش دارد تا یک الگوی رفتاری را در مردم نهادینه سازد.(تبلیغات)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی