تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

نکته: فراموش نکنید باید از مدت ها قبل، گروهی به نام دبیرخانه ی دائمی نمایشگاه، ایجاد گردد. (تبلیغات)اعضای این گروه نماینده های بخش های مختلف سازمان هستند (تبلیغات)که پس از برگزاری نمایشگاه، حکم رابط نمایشگاه با سازمان را دارند ودرواقع هماهنگی های لازم باید با این افراد انجام شود.(تبلیغات)

درادامه به ذکر جزئیاتی می پردازیم که رعایت کردن آن ها موجب افزایش بهره وری شما از ابزارهای مورداستفاده در نماشگاه می شود:

·        جهت بهتر دیده شدن خدمات و محصولات خود، زمانی که در غرفه درحال ارائه ی آن ها هستید، (تبلیغات) بهتر است آن ها را در فاصله ی 80 تا 180 cm زمین قرار دهید تا بهتر در معرض دید تماشاچیان قرار گیرد.(تبلیغات)

·        یکی از عواملی که به کاهش هزینه های هرغرفه و درنتیجه کاهش هزینه های کلی نمایشگاه می انجامد (تبلیغات)و هم چنین می تواند انسجام و یکپارچگی زیباتری به نمایشگاه ببخشد،(تبلیغات) استفاده از گروه های یکسان برای غرفه های متعدد است، برای مثال یک گروه گرافیک با استفاده از اعضایی قوی تشکیل داده (تبلیغات) و تمام کارهای گرافیکی هرغرفه را به آن ها بسپرید.


درادامه ی مطلب با ما همراه باشید

د



·        شاید ایراداتی در برگزاری نمایشگاه وجود داشته باشد که شما تاکنون به آن ها توجهی نداشته اید،(تبلیغات) ایراداتی که هرچند به چشم شما نیامده است اما برای مخاطب ( بازدیدکنندگان ) احساس ناخوشایندی ایجاد کرده است.(تبلیغات)بسیاری ازاین ایرادات به طور معمول مسائل جزئی هستند(تبلیغات) که شما می توانید در طول همین دوره ی نمایشگاه آن ها را برطرف کنید و باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر شوید. (تبلیغات)پس حتما از بازدیدکنندگان بخواهید نظرات خود را روی برگه های نظرسنجی بنویسند. (تبلیغات) برای ترغیب هرچه بیشتر مخاطبان خود (  که اغلب هم حوصله ی جواب دادن به نظر سنجی را ندارند ) می توانید برای نظرسنجی ها یک قرعه کشی ترتیب دهید.(تبلیغات) البته این نکته را هم فراموش نکنید که حتی اگر نتوانید ایرادات خود را در این دوره برگزار کنید،(تبلیغات) به احتمال قوی، سازمان شما سال بعد هم تصمیم بر برگزاری نمایشگاه خواهد داشت (تبلیغات) و می توانید از نکات طرح شده توسط مشتری، برای برگزاری بدون نقص تر نمایشگاه سال بعد، استفاده کنید.

·        در طراحی غرفه ها خلاقیت داشته باشید. این که یک محلی را ایجادکنید که افراد از جلوی آن عبور کنند (تبلیغات) یا داخل غرفه بگردند و محصولات و خدمات ارائه شده توسط غرفه ی شما را ببینند خوب است اما بسیار تکراری است.(تبلیغات) یکی ازپیشنهادی های ما در طراحی غرفه، این است که غرفه های خود را به شکلی درست کنید(تبلیغات) که از چهارطرف امکان ورود بازدیدکنندگان به داخل غرفه وجود داشته باشد(تبلیغات) ویا اگر غرفه شما سبکی نیست که نیازی به ورود افراد به داخل غرفه باشد، به صورتی محصولات خود را ارائه کنید(تبلیغات) که از چهار طرف، بازدیدکنندگان، محصولات و خدمات شما را مشاهده کنند و از آن ها اطلاع کسب کنند.(تبلیغات)

·        برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان، شما باید جذابیت نمایشگاه را بالا ببرید.(تبلیغات) جذابیت نمایشگاه با استفاده از ابزار مختلفی که در اختیار شما قرار دارد افزایش می یابد. (تبلیغات)یکی از ابزارهای خیلی مهمی که در طراحی نمایشگاه در اختیار شما است، ستفاده از رنگ های جذاب در طراحی غرفه ها و فضاهای دیگر نمایشگاه است.(تبلیغات) هم چنین تاثیر نورپردازی را هم دست کم نگیرید.(تبلیغات) بهترین نمایشگاه، با جذاب ترین طراحی دکور، اگر نورپردازی خوبی نداشته باشد، جذابیتی نخواهد داشت.

·        از مخاطب هایی که در بیین مخاطب های نمایشگاه شما، ویژه محسوب می شوند (تبلیغات) به طور رسمی و کاملا محترمانه جهت بازدید از نمایشگاه دعوت کنید.(تبلیغات) این مخاطبان می توانند متخصصان حوزه ای باشندکه نمایشگاه در آن زمینه فعالیت دارد و یا مسئولان سازمانی، استانی، کشوری و... باشند.(تبلیغات)

 




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی