تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

درمورد تبلیغات کلیکی در گوگل بدانیم!!

گوگل ادورز یا همان تبلیغات در گوگل( Google Adwords) سرویسی است که به کسانی که قصد معرفی و تبلیغ محصول خود را دارند اجازه می دهد تبلیغات خود را در صدر نتایج سرچ گوگل نمایش دهند. البته برای تصاحب این جایگاه قهرمانی شما باید هزینه ای را نیز پرداخت کنید.(تبلیغات) هرچند پرداخت این هزینه دربرابر خدمتی که دریافت می کنید(تبلیغات) منطقی به نظر می رسد زیرا بدین ترتیب با جست و جوی هرکلمه ای در گوگل، سایت شما اولین وب سایتی می باشد که کاربر در نتایج سرچ گوگل مشاهده می کند.(تبلیغات)

هشدار: اگر شما هم به فکر ایجاد درآمد از این طریق افتادید(تبلیغات) بهتر است بدانید امکان استفاده از این آپشن به دلیل تحریم های موجود برای ایرانیان وجود ندارد.(تبلیغات) البته بعضی افراد می توانند به طرقی با وجود تحریم ها، این تبلیغات را برای شما انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید


چرا به تبلیغات اینترنتی به عنوان یک کالا نگاه می کنیم؟

شاید عجیب باشد اما هنوز هم بسیاری از افراد تمایل به دریافت و مشاهده ی تبلیغات دارند. این پتانسیل برخی شرکت ها را مانند شرکت مایپوینتس و کلیک ریواردس برآن داشته است(تبلیغات) که درابتدا با دریافت علاقه مندی های مشتریان بالقوه(تبلیغات) ( یعنی کسانی که می توانند بعدا برای شرکت تبدیل به مشتری های واقعی شوند) و ایجاد یک پروفایل شخصی و سپس ارسال تمامی مشخصات و تبلیغات موجود راجع به بسته ی انتخابی مشتری به ایمیل او، اطلاعاتی را دراختیار مشتری قرار می دهند(تبلیغات) و پس از ورود مشتری به سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر، این سایت ها نقش واسطه گری خود را اعمال کرده و از شرکت های مربوطه در زمینه ی آن بسته ی تبلیغاتی کارمزد خود را دریافت خواهند کرد

تبلیغات پست مستقیم چیست؟!

تبلیغات پست مستقیم مانند یک اسلحه ی کارا عمل می کند که مستقیما بخش خاصی از بازار هدف را نشانه می گیرد. شما می توانید به عنوان تبلیغات و برای نشان دادن میزان مشتری مداری خودتان، هدیه، نامه، خبرنامه و یا کادویی را به مشتریان خود ارسال کنید.(تبلیغات)

این رسانه ابزار مفیدی جهت اطلاع رسانی درمورد امور زیر می باشد:(تبلیغات)

·      فروش های ویژه

·      تخفیف های فصلی، دوره ای، مناسبتی

·      حفظ ارتباط با باشگاه مشتریان

·      افزایش اطلاعات مشتریان قدیمی درمورد خدمات و محصولات

·      ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی به افراد و اضافه نمودن مشتریان جدید به باشگاه مشتریان

مزایای تبلیغات پست مستقیم چیست؟

-      با استفاده از این روش تبلیغاتی شما می توانید حجم بالایی از اطلاعات را به نوعی ماندگارتر به مشتریان خود انتقال دهید.

-      با استفاده از این روش، ابتدا به صورت علمی بخش محدودی از بازار هدف را انتخاب می کنید و صرفا برای همان بخش تبلیغات انجام می دهید. به این ترتیب مقدار قابل توجهی از هزینه ی تبلیغات شما کاهش می یابد.

-      در اداره ی پست، بخشی به نام پست مستقیم وجود داردکه شما می توانید از بانک اطلاعاتی آن بخش، استفاده های زیادی داشته باشید.(تبلیغات)

چگونه در موبایل تبلیغات انجام می شود؟             

تبلیغات در گوشی تلفن همراه شیوه ی بسیار جدیدی از تبلیغات است و به صورت بنر در بالای اپلیکیشن های موبایل یا ارسال نوتیفیکیشن و... انجام می گیرد. اما به نظر شما این شیوه ی تبلیغاتی چه ارجحیتی نسبت به سایر روش ها دارد؟ درجواب باید گفت تبلیغات موبایلی دارای هزینه ی بسیار کمتر از سایت ها و بازدهی بسیار خوبی است. چرا؟ زیرا این روش به خوبی امار را در اختیار شما قرار می دهد.(تبلیغات) آماری که شما با استفاده از آن می توانید به تحلیل بازار اقدام کرده و در نهایت می تواند منجر به شناسایی نیاز مشتریان و افزایش راندمان عملکرد شما شود.(تبلیغات)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی