تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

شیوه های مختلف تبلیغ را می شناسید؟

1-  روش همراهی

2-  روش انگیزش تفکر

3- روش الگویی

4- روش تمثیلی 

5- روش تدریجی و مرحله به مرحله

6-  روش استدلالی

7-  روش غیر مستقیم :

-       روش شایعه پراکنی

-       روش خبررسانی

8-روش تداعی معانی( از طریق شبیه سازی ،‌تکرار پیام تبلیغی ،‌تحریم ‌تشویق  شونده ، ترساندن تبلیغ شونده ،‌اثر جمع به فرد )

9- روش شعاری

از هرکدام از روش های 9 گانه ی تبلیغ که بخواهیم استفاده کنیم باید موارد زیر را رعایت کنیم:

·        استعدادهای نهفته ی افراد مختلف را کشف کرده و آن ها را به کار بگیریم(تبلیغات)

·        درنظر گرفتن اصول اخلاقی درکار و توجه ویژه ی همواره به وجدان اخلاقی(تبلیغات)

·        استفاده از روش های ملموس مانند روش های سمعی و بصری، حکایت، نمایش و....(تبلیغات)

·        داشتن یک برنامه ریزی جامع که تمامی گروه ها را در بر بگیرد(تبلیغات)

·        برنامه ای که برای هرگروه از مخاطبان داریم باید متناسب با ویژگی های آنان باشد (نوجوانان، کودکان و...)

·        با متانت، به آراامی و با محبت سخن بگوییم (تبلیغات)

از نظر دادگران شیوه های تبلیغی در مفهوم عام شامل چه چیزهایی می شود؟


در ادامه ی مطلب می توانید ادامه ی اینمتن مفید رامطالعه کنید








1- روش لقب گذاری    2- روش انتقال    3- روش شهادت   4- روش توده پسند    5- روش تکرار   6- روش ضد تبلیغ    7- روش پنهان و آشکار    8- روش شست شوی مغزی   9- روش تظاهر به یکپارچگی

در ادامه به طور مختصر به توضیح چند نمونه از این شیوه ها می پردازیم:(تبلیغات)

در تبلیغات سیاسی از چه روش هایی برای شست و شوی مغزی استفاده می شود؟

1.      یک فرد را مجبور به قبول کردن یک حقیقتی برعلیه دولت و مردم می کنند که بپذیرد یک جرمی را مرتکب شده است.(تبلیغات)

2.      دیدگاه و بینش سیاسی فرد را به اجبار تغییر می دهند.(تبلیغات)

افراد و گروه ها برای دستیابی به به اهداف تعیین شده از شست و شوی مغزی، باید کارهای زیر را انجام دهند:(تبلیغات)

1- کنترل همه جانبه ی اعتقادات و عملکرد فرد   2- ایحاد حس عدم اطمینان درفرد    3- منزوی و گوشه گیر ساختن فرد    4-مورد شکنجه قرار دادن فرد    5- تحقیر کردن شخصیت فردی که مورد شست و شوی مغزی قرار گرفته است    6- به ظاهر قطعی دانستن جرم توسط دیگران و القای این حس به فرد    7- پشت سر هم بودن اقدامات و اتفاقات به منظور تاثیر گذاری روانی مطلوب بر فردی که قصد شست و شوی مغزی او را داریم.(تبلیغات)

روش های تبلیغ را بلد باشیم!

1-    نفی رقیب و اثبات خود: با استفاده از روش های مختلف، (تبلیغات)تمام پیام های رقیب و حتی شیوه های پیام رسانی او را نفی کرده و نا مناسب جلوه می دهد،(تبلیغات) سپس پیام های خود و شیوه ی ارسال پیام های خود را موجه جلوه داده و کاملا اثبات بر درستی و حق بودن آن می کند. (تبلیغات)البته به طور کلی هر سیستمی که درحال انجام فعالیت های تبلیغاتی است، بهتر است با بی طرفی برخورد کند زیرا نتیجه ی بهتری دریافت خواهد کرد.(تبلیغات)

2-    شرطی کردن: این روش درواقع همان شرطی سازی معروف سگ ها توسط پاولف است (تبلیغات)که در طی آن، پیام، به عنوان یک عامل نامربوط توسط یک شرط نامربوط تر، مشروط می شود (تبلیغات)و سپس درجامعه مطرح شده به اعضای آن تفهیم می شود.(تبلیغات)

3-    تبلیغات از پیش تعیین نشده و ناگهانی: گاهی یک اتفاق یا تغییر اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، هنری، ورزشی و.... زمینه را برای برای یک تبلیغات گسترده و بهره برداری تجاری مهیا می کند. گاهی هم این شیوه مانند پخش تبلیغات در وسط فیلم در سینما می باشد که دارای ریسک زیاد است و باید طرح ریخته شده کاملا مورد علاقه ی مخاطبان باشد. البته باید بدانیم که این طرح، تکرار زیادش باعث کمتر شدن اثر گذاری می شود.(تبلیغات)

4-    روش منطقی و همراه با استدلال: این روش بهترین روش است ( تبلیغات) و گاهی بیشترین اثرگذاری را دارد زیرا پایه و اساس آن را تعقل و سنجش تشکیل داده است.(تبلیغات) بهره وری از این روش می تواند باعث ارتقا سطح تعقل و فرهنگ جامعه شود. اما لازمه ی این امر، دو مورد زیر است:(تبلیغات)

الف) کاهش بی سوادی و رشد و ارتقاع سطح فرهنگ عمومی مردم (تبلیغات)

ب) اثبات صحیح بودن موضوع مورد تبلیغ. که این هم بستگی به سواد عمومی جامعه دارد و هم قدرت بیان و استدلال کسی که تبلیغات را انجام می دهد.(تبلیغات)

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی