تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

درجهان امروز، تبلیغات دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه خواهیم گفت:

·        بازاریاب ها یا همان تبلیغ گران، به گفته های خودشان اعتقادی ندارند.(تبلیغات) این درحالی است که هروقت کسی با اعتقاد راسخ به گفته های خودش صحبت کند، بسیار راحت تر می تواند مخاطب را قانع کند.(تبلیغات) درواقع همان ضرب المثل معروف: هرچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.(تبلیغات)

·        همه ی ما می دانیم یکی از انواع تبلیغات، تبلیغات غیر مستقیم است که در آن هدف اصلی با چیزی که نشان داده می شود متفاوت است. یعنی هدف اصلی اصلا مشخص نمی شود. اما امروزه حتی در تبلیغات مستقیم هم میان آن چه نشان داده می شود و آن چه هدف اصلی است، تفاوت های زیادی ایجاد شده است. تفاوت هایی که حتی در تبلیغ غیر مستقیم هم این قدر فاحش نیست!!! (تبلیغات)


درادامه ی مطلب باما همراه باشید





·        متاسفانه امروزه هزینه های گزافی برای تبلیغات پرداخته می شود. آن قدر زیاد که این صنعت دارد به یکی از صنعت های پول ساز جهان تبدیل می شود. اما سوال اینجاست! که آیا این هزینه ها برای تبلیغات لازم است؟ همه ی ما می دانیم تبلیغات در کار، یکی از ارکان بسیار بسیار مهم است اما مشکل آن جاست که شرکت های تبلیغاتی و تبلیغ گران و بازاریاب ها و... می توانند با هزینه های بسیار کمتری این تبلیغات را انجام دهند. اما امتاسفانه هرکسی سعی دارد بر موجی که راه می افتد سوار شود و سود خود را از این جو ایجاد شده ببرد.(تبلیغات)

نکته ی دیگر که بسیار قابل تأمل است مرسوم شدن تبلیغ کالاهای گران است! تاکنون به تبلیغات دقت کرده اید؟ چندبار دیده اید یک کالا یا محصول ارزان قیمت، تبلیغ شود؟ آن هم به طور گسترده؟ آیا کسی که دارای کالاهای ارزان قیمت است، نمی خواهد کسب و کارش رونق یابد؟ قطعا می خواهد.(تبلیغات)

پس مشکل کجاست؟ به نظر می رسد، (تبلیغات) فکری در پس این حرکت وجود دارد که می خواهد فرهنگ گران خریدن را دربین مردم تثبیت کند. کما این که تا حدی هم موفق شده است. (تبلیغات) مردم در خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمات، حتی قبل از این که بخواهند(تبلیغات) به کیفیت آن محصول یا خدمت و تناسب ویژگی های آن با نیاز خودشان توجه کنند، به مارک آن دقت می کنند و اگر آن برند برای شان شناخته شده باشد، (تبلیغات) آن محصول را تهیه می کنند، در غیر این صورت در اغلب موارد و در صورتی که در شرایط اضطراری نباشند،(تبلیغات) از خرید آن اجتناب خواهند کرد. در پیرو این موضوع، این ضرب المثل اشتباه هم بین افراد جامعه رایج شده است(تبلیغات) که می گویند هیچ ارزانی بی حکمت نیست! و این جمله بیان کننده ی چنین مفهومی است (تبلیغات)که هرمحصول ارزانی بی کیفیت است! و یا کیفیت پایینی دارد. درصورتی که به خوبی می دانیم چنین چیزی صحت ندارد!(تبلیغات)

·        بهترین ویژگی تبلیغات عصر حاضر، علمی بودن آن است. امروزه در دانشگاه ها رشته های بازاریابی و بازاریابی بین الملل به خوبی جای خود را در میان رشته های دیگر باز کرده اند(تبلیغات) و چندین واحد بازاریابی هم در رشته هایی مانند مدیریت صنعتی و بازرگانی تدریس می شود.(تبلیغات)

دوره های بازاریابی و کتاب های زیادی که در این زمینه وجود دارد و هم چنین برگزاری دوره های تبلیغ، بازاریابی و... قبل از شروع فعالیت جدی افراد در زمینه های شغلی که به این امور مربوط می شود (تبلیغات) توسط شرکت یا موسسه ی کاری مورد نظر، همه و همه نشان دهنده ی گرایش امروزه ی بازاریابی و تبلیغات به علمی شدن آن در تمام حوزه ها می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی