تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

·        فراموش نکنید که نمایشگاه یکی از فنون دیداری در روابط عمومی بود.(تبلیغات) پس هدف اصلی را گم نکنید. هدف اصلی در برگزاری نمایشگاه چیست؟ خب معلوم است دیگر، ارتقا روابط عمومی! جهت دست یابی به این هدف، (تبلیغات)از ابزارهای مختلفی مانند بروشور، کاتالوگ، پخش کلیپ، بنر، نمودارهای رنگی و... می توانید استفاده کنید.(تبلیغات)

·        اطلاع رسانی بخش بسیار مهمی است.(تبلیغات) لطفا از قبل، درهنگام برنامه ریزی نمایشگاه، درمورد شیوه ی اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح استان یا کشورهم برنامه ریزی کنید. (بلیغات)تا زمانی که اطلاع رسانی مناسبی نداشته باشید، بهترین نمایشگاه دنیا را هم که برگزار کنید، بازدیدکننده ی زیادی نخواهید داشت. (تبلیغات)خب طبیعی است، وقتی مردم از برگزاری نمایشگاه، اطلاعی ندارند باید به کجا بیایند و چه چیزی ببینند؟!! (تبلیغات)رسانه ها (مخصوصا اخبار)، مطبوعات، بنرهایی که در سطح شهر نصب می گردند و تبلیغات در فضای مجازی، از جمله مفیدترین ابزارهای اطلاع رسانی عمومی هستند. (تبلیغات)البته تمرکز بیشتر شما باید بر روی ابزاری باشد که تناسب بیشتری با مخاطبان تان دارد.(تبلیغات) حتما حداقل سه روز قبل از برگزاری کنفرانس خبری (مصاحبه با مطبوعات خبری) و یک هفته قبل ازبرگزاری نمایشگاه، (تبلیغات)اطلاع رسانی را شروع کنید.

ادامه ی این موارد را میتوانید در ادامه ی مطلب مشاهده کنید






·        سازمان های موفق، همواره به فردای خود می اندیشند.(تبلیغات) بهترین بانک اطلاعاتی برای تصمیم گیری، برنامه ریزی و برگزاری بهتر نمایشگاه در سال بعد، نمایشگاه امسال است. (تبلیغات)پس فهرستی از انتظارات خود، به عنوان برگزار کننده، که تحقق نیافته است و لیستی از انتظارات مخاطبان که در نظرسنجی ها فهمیده اید بازهم محقق نشده است(تبلیغات) به همراه دستاوردهایی که از این نمایشگاه داشته اید و کاستی ها و نواقص خود، تهیه کرده و به سازمان ارائه دهید(تبلیغات) تا برای نمایشگاه سال بعد، با دید وسیع تری برنامه ریزی ها صورت گیرد.(تبلیغات)

·        در نمایشگاه های بین المللی که احتمال داشتن مخاطب از کشورهای دیگر وجود دارد، (تبلیغات)حداقل یکی از اعضای تیم هماهنگی، حتما باید تسلط کافی بر زبان انگلیسی داشته باشد.(تبلیغات) تمامی توضیحات، نمودارها، شرح تصاویر... تحت نظارت این فرد، باید به زبان انگلیسی هم ترجمه شده و درج گردد.(تبلیغات) هم چنین لازم است در هر غرفه، یکی از افراد به این زبان آشنایی کامل داشته باشد.(تبلیغات) البته اگر نمایشگاه به علوم قرانی و... ارتباط داشته باشد یا نمایشگاه شما مخاطبین زیادی از کشورهای عربی داشته باشد، باید زبان عربی را هم به زبان انگلیسی اضافه کنید.(تبلیغات)

·        به طور معمول، در هر نمایشگاه، به جز غرفه های اصلی، برنامه های دیگری هم اجرا می شود. (تبلیغات)مانند اجرای مسابقه در سالن نمایشگاه، اجرای موسیقی و... . جهت ایجاد یک ارتباط خوب با مخاطبان (تبلیغات) و استمرار این ارتباط، می توانید ازاهدای جوایز ترویجی، ایجاد اشتراک برای مخاطبان جهت توضیع انتشارات مختلف و... استفاده کنید.(تبلیغات) شما با این کار، همزمان با یک تیر، دو نشان زده اید! هم درجهت جذب مشتری برای سازمان تلاش کرده اید(تبلیغات) و هم تعداد زیادی از بازدیدکنندگان نمایشگاه سال بعد را از امسال تعیین کرده اید.(تبلیغات)

·        نمایشگاه ها و قوت برگزاری آن ها، بر کل سازمان و درنتیجه برهر جزء اثرگذار خواهد بود.(تبلیغات) اماگاهی پیش می اید که در یک سری نمایشگاه ها، اثر اخذ شده(تبلیغات) بر یک یا چند بخش از سازمان اثر قویتری دارد. برای مثال نمایشگاه کتاب یا نمایشگاهی که جهت نشان دادن عملکرد سازمان برقرار می شود،(تبلیغات) بر بخش روابط عمومی داخلی، اثر فوق العاده ای خواهد داشت.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی