تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

درمورد روابط عمومی چه چیزهایی لازم است بدانیم؟(تبلیغات)

در ابتدا خوب است به یک تعریف مشترک از روابط عمومی برسیم. روابط عمومی از نظر شما چیست؟(تبلیغات) روابط عمومی به طور کلی گفت و گویی است که بین سازمان و مخاطبان صورت می گیرد(تبلیغات) و هدف آن این است که سازمان و مخاطب به یک فهم مشترک از موارد مختلف برسند.(تبلیغات)

 این گفت و گو به چه صورتی انجام می گیرد؟(تبلیغات)

 به صورت های مختلف (تبلیغات) وبا استفاده از ابزارهای مختلف نوشتاری، گفتاری، ارتباطی و... .  

تکنیک های نوشتاری شامل چه چیزهایی می شود؟(تبلیغات)

نشریه دو خطی

آرشیوتخصصی

بروشور

برگ های لایی

مصاحبه با مطبوعات

آگهی وگزارش آگهی

تکنیک های گفتاری شامل چه چیزهایی می شود؟(تبلیغات)

سخنرانی

سفرمطبوعاتی

معاشرت مطبوعاتی

همایش

هسته های مشورتی

تریبون آزاد کارکنان

برگزاری مراسم

تکنیک های دیداری شامل چه چیزهایی می شود؟(تبلیغات)

ویدئو

فیلم متحرک

عکس

اسلاید

درادامه ی مطلب با شما خواهیم بود




فنون دیداری

نمایشگاه: برگزاری نمایشگاه را می توان به عنوان اصلی ترین فن در فنون دیداری معرفی کرد.(تبلیغات) البته دقت کنید منظور از نمایشگاه، محلی است که سازمان بتواند در آنجا خدمات یا محصولات خود را جهت بازدید قراردهد.(تبلیغات) شاید بپرسید چرا نمایشگاه را به عنوان عمده ترین فنون دیداری معرفی کردیم.(تبلیغات) جواب آن مشخص است؛ چون در نمایشگاه ها می توان از ابزارهای دیگری هم مانند(تبلیغات) پخش فیلم، تابلو و بنرهای تبلیغاتی، نمودارهای رنگی، تابلوهای گردان، تراکت، بروشور، گفت و گوی حضوری و ... هم استفاده کرد.(تبلیغات)

چند نوع نمایشگاه وجود دارد؟(تبلیغات)

نمایشگاه ها را می توان برمبناهای مختلف تقسیم کرد(تبلیغات) اما اگربخواهیم آن ها را براساس نوع مخاطب تقیم بندی کنیم به این نتیجه می رسیم:

·        نمایشگاه عمومی: همه ی نمایشگاه ها، گروه خاصی (تبلیغات) را مخاطب قرار می دهند اما در نمایشگاه های عمومی می توان از همه ی اقشار جامعه برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.(تبلیغات)

·        نمایشگاه تخصصی: نمایشگاهی است (تبلیغات) که برای بخش خاصی از مخاطبان یک سازمان برگزار می شود. برای مثال نمایشگاه کتب مربوط به فقه که دربرابر نمایشگاه کتاب که سالانه برگزار می شود،(تبلیغات) یک نمایشگاه تخصصی محسوب می شود.

برای آن که بتوانیم یک نمایشگاه (تبلیغات)ایده آل را با موفقیت هرچه تمام تر برگزار کنیم باید به چه مواردی توجه کنیم؟

1.      برای آن که بتوانیم یک نمایشگاه موفق داشته باشیم (تبلیغات) در قدم اول باید یک تقویم نمایشگاهی درست کنیم. تقویم نمایشگاهی یکی از اجزای مهم و غیرقابل چشم پوشی در برنامه ی سالانه است.(تبلیغات) برای ایجاد یک تقویم نمایشگاهی مناسب، به مواردی مانند: (تبلیغات) توانایی سازمان در برگزاری نمایشگاه، ویژگی های مختلفی که مخاطبان نمایشگاه دارند، اهداف سازمان از برگزاری این نمایشگاه،(تبلیغات) شیوه ی برگزاری نمایشگاه و محصولات یا خدماتی که سازمان تصمیم دارد در این نمایشگاه ارائه کند، حتما توجه داشته باشید.(تبلیغات)

2.      مورد بعدی که بسیار شایان توجه است، مدیریت غرفه می باشد. (تبلیغات) در مدیریت غرفه، ابتدا باید به طراحی آن توجه کرد. در طراحی اصولی غرفه باید به سادگی طراحی، ترکیب ، روشن بودن موضوع نمایشگاه و(تبلیغات) جذاب بودن طراحی دقت کرد. سپس باید به مواردی مانند حضور منظم مسئولان مربوطه در هر غرفه، تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب به مخاطبان(تبلیغات) و کسانی که می توان برای بازدید از نمایشگاه از آن ها دعوت کرد،(تبلیغات) برخورد مناسب و رعایت ادب و احترام در برخورد با بازدیدکنندگان نمایشگاه و پاسخگویی با حوصله و دقیق به سوالات بازدیدکنندگان،توجه داشت.(تبلیغات)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی