تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

هدف از تبلیغات چیست؟

·        خط دهی به برداشت ذهنی دیگران از حرف یا عمل ما

·        تغییر ادراک ها

·        جهت دهی به رفتارهای خاصی از دیگران که مدنظر ما است

رکن های اصلی پدیده ی تبلیغات چیست؟

تبلیغات دارای 4 رکن اصلی می باشد:

1.      فرستنده ی پیام کیست؟ یا به عبارت دیگر پیام از چه منبعی یا چه کسی تولید شده و منتقل می شود؟(تبلیغات)

2.      محتوای پیام چیست؟

3.      ارسال کننده ی پیام، با چه وسیله ای و از چه طریقی پیام تولید شده را به ما منتقل می کند؟(تبلیغات)

4.      دریافت کنندگان این پیام چه کسانی هستند؟ و قرار است چه تاثیری از این پیام دریافت کنند؟(تبلیغات)

ویژگی های 4 رکن اصلی تبلیغات چیست؟

ویژگی های ارسال کننده ی پیام ( کسی که یک پیام تبلیغاتی را تولید می کند یعنی می گوید یا می نویسد):(تبلیغات)

الف): معتبر بودن: هرچه میزان پذیرش مخاطب از یک پیام رسان در دو بعد زیر بیشتر باشد، (تبلیغات) یعنی پیام رسان معتبر تر است 1. معتمد بودن 2. با کفایت بودن


در ادامهی مطلب با ما همراه باشید





·        به تخصص و معتمد بودن او اطمینان داشته باشیم(تبلیغات)

·        تا آن جا که ما می توانیم بفهمیم، دریابیم که ارسال کننده ی پیام، از تولید و ارسال این پیام نفع شخصی ندارد.(تبلیغات)

·        پیام رسان باید بتواند با پیامی که تولید و منتقل می کند، افراد را تحت تاثیر قرار دهد(تبلیغات)

·        گیرندگان پیام باید به پیام رسان علاقه داشته باشند(تبلیغات)

ب)جذاب بودن: پیام رسان باید توانایی بالایی در جذب علاقه ی گیرندگان پیام داشته باشد.

·        یافتن یا ایجاد مشابهت هایی مانند: جنسیت، سن، شغل، تحصیلات و...(تبلیغات)

·        با استفاده از چهره های محبوب در بین گیرندگان پیام، محبوبیت خود را افزایش دهد(تبلیغات)

ج): وسیله ی ارتباطی:

ماهیت پیام:

·        منسجم بودن ساختار پیام، منطقی بودن استدلال آن، مشخص بودن اثر تقدم و تاخر در پیام(تبلیغات)

·        سبک و سیاق پیام: پیام باید برای همه ی گیرندگان پیام قابل فهم باشد. پیام قابلیت تکرار کردن داشته باشد. محتوای پیام از تنوع مطلوبی برخوردار باشد(تبلیغات)

·        جذابیت پیام: پیام به خوبی بتواند احساسات گیرندگان پیام را به غلیان درآورد. صراحت پیام قابل تشخیص باشد. پیام ترغیب کننده باشد (تبلیغات)

زمینه ی ارائه ی پیام و ویژگی های آن:(تبلیغات)

·        توجه: پیام باید ویژگی هایی داشته باشد که باعث جلب توجه گیرندگان پیام شود.(تبلیغات)

·        ادراک: پس از معطوف شدن توجهات به یک پیام، باید بتوان آن را درک کرد.(تبلیغات)

·        پذیرش: زمانی یک پیام به خوبی به وظیفه ی خود عمل کرده است (تبلیغات)که از سوی گیرندگان پیام، مورد پذیرش قرار گیرد.(تبلیغات) در این حالت می توان گفت پیام موفق شده است اما در غیراین صورت، حتی اگر دو مرحله ی بالا هم برای مخاطب انجام شود یعنی مخاطب هم به پیام توجه کند(تبلیغات) و هم آن را درک کند ولی آن را نپذیرد، درواقع آن پیام به خوبی عمل نکرده است.(تبلیغات)

ویژگی های مخاطبان:

·        زن بودن یا مرد بودن: نظرات مشابه یا متفاوتی که دارند، نظریه های سنتی درمورد تحصیل و اشتغال بانوان و...(تبلیغات)

·        عزت نفس: به سختی نظرش را تغییر می دهد و بسیار بلند نظر است.(تبلیغات)

·        تجربه ای که مخاطب از گذشته دارد: محیطی بدون تنش برای زندگی، زندگی شاد و خوشایند و....(تبلیغات)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی