تبلیغات
5. یونیفرم بپوشید!(تبلیغات)
شاید برایتان جالب باشد بدانید(تبلیغات) مردم به کسانی که در محل کارشان لباس های رسمی مانند یونیفرم می پوشند بیشتر اطمینان می کنند و احترام می گذارند. (تبلیغات) زیرا در ناخودآگاه شان آنان را افرادی کلیدی و تصمیم گیرنده می دانند. اگر خودمان هم به ذهن مان رجوع کنیم می بینیم ماهم همین طور هستیم.(تبلیغات) برای مثال شما به رئیس شرکتی که با کت و شلوار در محل کار حاضر می شود(تبلیغات) حس اعتماد و احترام بیشتری دارید یا رئیس شرکتی که با تیشرت و شلوار جین به محل کار می اید؟! ناخودآگاه تان کدام یک را در کارش حرفه ای تر می داند؟(تبغات)
درمورد یک خلبان یا یک پزشک چطور؟(تبلیغات)
درست است که تهیه ی یونیفرم امری هزینه بر است اما یادتان نرود این هزینه بخشی از هزینه های بازاریابی و تبلیغات شما می باشد ( به دلیل انتقال حس اعتماد به مشتری) و هزینه هایی که بابت تبلیغات پرداخت می شود نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است. حفظ ظواهر یک کسب و کار از ارکان مهم بیزینس است.(تبلیغات)
در ادامه ی مطلب مارا همراهی کنید
اگر شما و همکاران تان لباس فرم مخصوصی نپوشید(تبلیغات) در واقع حس منفی حرفه ای نبودن درکارتان را به مشتری القا می کنید.
هرگز این گونه فکر نکنید که چون کسب و کار شما کوچک است(تبلیغات) پس نیازی به حفظ ظواهر ندارد! اتفاقا برعکس چون شما یک بیزینس کوچک هستید لازم است(تبلیغات) برای برقرار ماندن و پیشرفت و توسعه ی کارتان هزینه های مادی و معنوی بیشتری را تقبل کنید.
حتی اگر بودجه ی شما برای تهیه ی یک یونیفرم یکسان، کفایت نمی کند،(تبلیغات) حداقل سعی کنید لباس رسمی و یک رنگی در محل کارتان بپوشید. برای مثال همه ی آقایان پیراهن سفید و شلوار مشکی بپوشند.(تبلیغات)
شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد(تبلیغات) که به دلیل لباس نامناسب فروشنده از خرید از یک فروشگاه به طور کلی منصرف شده باشید(تبلیغات) و یا برعکس، نحوه ی پوشش و طبیعتا به دنبال آن، برخورد محترمانه و حرفه ای فروشنده یا فروشندگان در یک فروشگاه ممکن است(تبلیغات) آن قدر به شما احساس اعتماد و ارزش گزاری بدهد که شما برای تهیه ی محصول مورد نظر خود، و یاحتی(تبلیغات) برای مقایسه ی مدل، قیمت و کیفیت آن محصول درآن فروشگاه و فروشگاه دیگر، به فروشگاه دیگری مراجعه نکنید (تبلیغات) زیرا فروشندگان با پوشش و برخورد مناسب خود به شما القا کرده اند که درکار خودشان کاملا حرفه ای و مورد اعتماد هستند.(تبلیغات)
6. محترمانه سخن بگویید!
ارزش گزاری برای مشتری می تواند عامل مهمی در جذب افراد باشد. خودتان را به جای یک مشتری قرار دهید!(تبلیغات) در فروشگاهی وارد می شوید و یک نفر به شما روز به خیر گفته و خوش آمد می گوید. (تبلیغات)در هنگام خرید هرجا سوالی داشته باشید، فروشندگان شما را باروی گشاده و نهایت ادب راهنمایی می کنند(تبلیغات) و شما به قولی واهمه ندارید اگر به جای یک سوال از فروشنده ده سوال بپرسید، برخورد خوبی با شما نداشته باشد.(تبلیغات) پس از اتمام خرید صندوق دار با لبخند خریدهایتان را محاسبه می کند(تبلیغات) و سپس از شما بابت این که این فروشگاه را برای خرید انتخاب کرده اید تشکر می شود.
حالا سوال این است! شما دفعه ی بعد برا ی خرید به این فروشگاه می روید یا سوپرمارکت محل تان؟!(تبلیغات)