تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

تبلیغات

بهترین گروه تبلیغات رایگان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

2.    از فاکتورهای فروش تان به عنوان آهنرباهای جذب مشتری استفاده کنید!(تبلیغات)

فاکتورهایی که روزانه صادر می کنید معمولا چند دست می گردند تا به مقصد برسند.(تبلیغات) حلقه های واسطه در این زنجیره می توانند بازار هدف شما جهت تبلیغات از طریق فاکتور فروش باشند! دقت کنید تنها آشنا بودن حلقه های واسطه به کسب و کار شما نباید باعث شود شما از این فرصت دست بکشید.(تبلیغات) شاید آن ها با فعالیت های شما آشنایی داشته باشند اما آیا تمامی خدمات و محصولات شما را می شناسند؟(تبلیغات) از قیمت همه ی آن ها اطلاع دارند؟(تبلیغات) شرایط ویژه ای که شما برای ارائه ی هرکدام از این ها قرارداده اید را فهمیده اند؟ پس می بینید که درهر صورتی باز هم فاکتور فروش جای تبلیغات را دارد.

شما از طریق فاکتور هایتان می توانید مفاهیم مد نظرتان را به افراد منتقل کنید. (تبلیغات) برای مثال می توانید به معرفی محصولات جدید،(تبلیغات) فعالیت های جدید، تغییر در قیمت ها، تخفیفات ویژه، فروش های فوق العاده و کسب موفقیت های کاری که در افزایش اعتبار شما (تبلیغات) در ذهن مشتری موثر است و.... بپردازید.


در ادامه ی مطلب همراه ما باشید





نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که(تبلیغات) سعی کنید در طراحی فاکتورهایتان طراحی و رنگ ماسب را به کار ببرید. فراموش نکنید که فاکتور فروش شما ابزار تبلیغاتی شما است پس باید جذاب باشد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم حتی الامکان از تصاویر و شکل های گرافیکی استفاده کنید(تبلیغات) که پیام های شما را به خوبی منتقل می کند(تبلیغات) و سعی کنید نوشتار را به حداقل برسانید به طوری که با چند کلمه یا یک جمله ی مختصر مطلب را رسانده باشید.(تبلیغات) با توجه به این که افرادی که فاکتور را می گیرند و به حلقه ی بعد تحویل می دهند معمولا درگیر کار هستند(تبلیغات) و درنتیجه زمان لازم و حتی حوصله ی کافی برای خواندن مطالب ندارند، وجود شکل ها و نوشتارهای مختصر و مفید که(تبلیغات) با یک نگاه گذرای فرد اطلاعات خوبی به او بدهد می تواند در موفقیت این راهکار نقش بسزایی داشته باشد.(تبلیغات)

مورد دیگری که شما می توانید از آن در قوی ساختن بار تبلیغاتی فاکتورهایتان استفاده کنید، توجه به نیازهای مکمل مشتری و شخصی سازی فاکتور فروش است.(تبلیغات) برای مثال وقتی مشتری یک کولر آبی از شما خریداری می کند، احتمالا به پوشال و لوازم جانبی کولر هم احتیاج پیدا می کند.(تبلیغات) شما می توانید در فاکتور فروش او در مورد پوشال و لوازم یدکی کولر مطالبی ارائه دهید(تبلیغات) مانند انواع پوشالی که دارید، قیمت آن و....

حتی می توانید برای آن مشتری به دلیل خریدی که داشته است(تبلیغات) در محصولات مکمل، شرایطی هم قائل شوید.(تبلیغات) برای مثال می توانید در فروش پوشال، 10 درصد به او تخفیف دهید یا ارسال رایگان داشته باشید و... هم چنین برای مشتری های دیگر،(تبلیغات) با توجه به نوع خریدشان، فاکتور دیگری با محصولات مکمل دیگر چاپ کنید!

این امر باعث می شود آن مشتری فاکتور شما را نگه دارد چون شاید روزی به دردش بخورد و این خود نوعی تبلیغ برای کار شما محسوب می شود.(تبلیغات) هم چنین مشتری به دلیل حس ارزشی که از شخصی سازی فاکتوری که در اختیار او قرار داده اید، دارد، مشتری دائم شما می شود و(تبلیغات) حتی ممکن است تبلیغ کارشما را نزد دیگران انجام دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی