تبلیغات
آیا تبلیغات همیشه پرهزینه است؟! چند روش کم هزینه برای تبلیغات می شناسید؟
در دنیای کسب و کار همه ی افراد از اثر تبلیغات به خوبی آگاه هستند و می دانند صرف هزینه ای بابت تبلیغات نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود به شرطی که افراطی نباشد.(تبلیغات)
به این ترتیب در ادامه چند راه موثر جهت تبلیغات ارزان قیمت را خواهید دید:
1. نمای خارجی محیط کار شما ( برای مثال شرکت شما) باید نشان دهنده ی زمینه ی فعالیت(تبلیغات) و برند کاری شما باشد(تبلیغات). به این منظور شما می توانید از دیوارهای ساختمان محیط کارتان استفاده کنید و یا تابلوی بزرگی بالای درب ورودی شرکت نصب کنید.(تبلیغات)
به منظور بهره برداری بیشتر از این مورد سعی کنید حتما از طراحی و رنگ های جذب کننده استفاده کنید.(تبلیغات) هم چنین می توانید ساعات(تبلیغات) و روزهای کاری و هم چنین یک شماره تماس جهت برقراری ارتباط بر تابلو بنویسید.
سوال؟ ممکن است کسی بپرسد(تبلیغات) اگر شرایط نصب تابلو بر سردر محل کارمان را نداشته باشیم باید چه کنیم؟ ما به این افراد می گوییم حداقل نام و زمینه ی فعالیت تان را بر زنگ درب ورودی بنویسید.(تبلیغات)
نکته ی دیگر این که از فرصت هایتان به خوبی استفاده کنید.(تبلیغات) شما برای بازاریابی بهتر است اول از محیط کاری خودتان شروع کنید و سپس خارج از آن به دنبال معرفی محصولات یا خدمات تان باشید.(تبلیغات)
برای مثال: اگر(تبلیغات) افراد با مراجعه به شما باید مدتی را درصف انتظار بمانند( مانند آرایشگاه ها، مطب های دکتر، دفترهای بیمه و....) شما می توانید از این تایم خالی مشتریان تان استفاده کرده(تبلیغات) و تابلوهایی در معرض دید آن ها قرار دهید که خدمات یا محصولات دیگر(تبلیغات) شما را هم معرفی می کند و یا فیلم هایی را در سیستم پخش محیط کارتان به نمایش بگذارید که موجب معرفی زمینه های دیگر فعالیت شما می شود.(تبلیغات)
علاوه بر تبلیغات به منظور معرفی بهتر کسب و کارتان جهت جذب مشتری بیشتر و یا افزودن مشتریان یک بخش به بخش های دیگر، شما می توانید از این فرصت(تبلیغات) جهت تقویت باشگاه مشتریان خود و تعمیق حس اعتماد در مشتری استفاده کنید.
بدین منظور شما می توانید به نحوی مطالبی که(تبلیغات) نشان دهنده ی رضایت مشتریان است را به نمایش بگذارید. برای مثال می شود چند عدد از تابلوهایی که قرار است در محیط کارتان(تبلیغات) نصب شود ( و قرار گذاشتیم طوری باشند که معرفی کننده ی کسب و کار شما باشند) را به این پیام ها(تبلیغات) یا المان های رضایت مشتری اختصاص دهید.
هم چنین می توانید در فیلم هایی(تبلیغات) که پخش می کنید با مشتریان تان مصاحبه کنید و رضایت آن ها را به نمایش بگذارید.
حتی می شود از مشتریان خود بخواهید(تبلیغات) در این فرصت انتظار، انتقادات و پیشنهادات شان را برای شما بنویسند و در همان فیلم ها و.... نشان دهید این انتقادات خوانده شده،(تبلیغات) به آن ها فکر شده و سپس موثر واقع شده است. این امر حس ارتباط دوستانه ی مشتری با شما را تقویت می کند.(تبلیغات)